Żeby jeść zdrowo i smacznie wcale nie trzeba być świetnym i doskonałym kucharzem.. Nie trzeba kupować tony książek kucharskich, chodzić na kursy gotowania i przesiadywać w kuchni godzinami. Wystarczy trochę poczytać w internecie, poszukać inspiracji.. Dziś mam dla Was dwa pomysły na obiad. Jeden z mięsem, warzywami i ryżem, a drugi z samym mięsem i warzywami. Dwa bardzo łatwe w wykonaniu i mega syte.
Do pierwszego obiadu potrzebujemy:

♡ 50 g ryżu,
♡ 110 g piersi z kurczaka lub indyka,
♡ 120 g kalafiora,
♡ 80 g warzyw, np. rzodkiew, papryki i ogórków,
♡ curry, pieprz,
♡ olej kokosowy.

Przygotowanie:
Kalafior lekko podgotowujemy we wrzącej wodzie. Pierś kroimy na małe kawałki, przyprawiamy curry, pieprzem i smażymy na oleju kokosowym. Do mięsa dodajemy wcześniej ugotowany kalafior i chwilę dusimy.  Całość łączymy z ryżem, a warzywa kroimy na mniejsze części.

IMG_2467

IMG_2468

IMG_2469

Drugi posiłek spożywam zazwyczaj w dzień nietreningowy.
Potrzebujemy:

♡ 120 g polędwiczek wieprzowych,
♡ 150 g cukinii,
♡ 50 g brokuł,
♡ 50 g papryki,
♡ 20 g orzechów,
♡ papryka słodka i ostra, pieprz.

Przygotowanie:
Polędwiczki wieprzowe przyprawiamy papryką, pieprzem i smażymy na oleju kokosowym. Cukinię kroimy w plastry, przyprawiamy i razem z brokułom pieczemy w piekarniku 20 minut w 180 stopniach. Paprykę kroimy na mniejsze kawałki.

IMG_2451

 

IMG_2455

 

IMG_2453

Przez ostatni czas miałam problem z laptopem, ale już wrócił z naprawy. Teraz szykuję dla Was post z moją małą metamorfozą i historią związaną ze sportem. Będzie ciekawie. Także zapraszam! ; )