Śniadanie mistrzów..

Witam Was serdecznie w niedzielny wieczór. ; )

Lato powoli dobiega końca, pogoda się psuję, więc teraz będzie więcej postów z przepisami lub pomysłami na posiłki. W tak deszczowe dni ciężko będzie ze zdjęciami stylizacji, ale na pewno Was nie zaniedbam.
Jak już kiedyś pisałam, śniadanie to najlepszy posiłek w ciągu mojego dnia. Nawet jeśli  mam z rana bardzo mało czasu, nie dopuszczam do tego, żeby wyjść z domu głodna.  Moim faworytem nr 1 jest omlet na słodko! Po prostu go uwielbiam! Mieszam, wymyślam co rusz coś innego, żeby nie popaść w monotonie.
Potrzebujemy:
4 jaj,
20 g mąki kokosowej,
5 g ksylitolu lub ewentualnie kakao,
5 g oleju kokosowego.
Wszystko razem mieszamy i smażymy na oleju kokosowym. Dodatki wedle uznanie.  Ja dodaję zazwyczaj wiórki kokosowe, odrobinę  miodu, sienie lniane, 2 łyżeczki jogurtu naturalnego.
+ 120 g owoców ; ) Mniami!

IMG_2377

IMG_2375

IMG_2373

IMG_2372

IMG_2438

Czasem mam tak, chociaż przyznam szczerze to bardzo rzadko, że mam ochotę na słone śniadanie. Wtedy stawiam na jajecznicę z 4 jaj na maśle klarowanym z 250g. warzyw. Pyszne, zdrowe i syte śniadanko.

IMG_2436

IMG_2435

No i mój faworyt nr 2. Omlet z samych 4 jaj z musem truskawkowym i łyżeczką ksylitolu. Dodatkowo posypałam go wiórkami kokosowymi. ; )

IMG_2503

IMG_2502

IMG_2499

Myślę, że teraz już nie będziecie mieli wymówki, że z rana nie macie czasu na wymyślne śniadanie. Pamiętajcie śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia! Dodaję dużo sił i chęci na nowy dzień. ; )
Po więcej pomysłów na posiłki zapraszam na  mojego instagrama. Buźka!

 

← Poprzedni wpis

Następny wpis →

1 Comment

  1. Stosujesz diete białkowo-tłuszczową co widać odrazu po przepisach. Jest ona mega, dzięki niej zrzuca się zbędne kg tłuszczu nie tracąc przy tym masy mięśniowej nie tak jak w przypadku diety tzw. „Głodówki” gdzie spada nam masa mięsniowa i tłuszcz . :) dietetyczka zna się na rzeczy i nie jest staromodna jak niektórzy dietetycy. Życzę licznych sukcesów powodzenia. :)

Dodaj komentarz